неделя, 13 април 2014 г.

Кралски сандвичи с краставица

На една ароматна чашка чай, сядам да ви разкрия историята на Кралския сандвич.
 Оказва се ,че той си е чисто английски и се поднася в 5 часа заедно със сладките и чая.
Е...не спазих обичая за 5 часа ,но утре вие може да успеете.Обаче след като го опитах и сега като пия чая,ама никак не ми се връзва този английски обичай двете да се консумират заедно :) На вас обаче може да ви хареса,знае ли се :)
Съставките са много прости и става бързо,и е мнооооого вкусен.
Трябват ви само малко прясна краставица,ако намерите хрян,крема сирене и яйца,които да сварите.
Вървейки днес из магазина и търсейки хрян се обезкуражих ,защото не намерих и реших да го направя с натурално крема сирене.Ровейки се малко тъжна из щанда за крема сирене ми попадна последната останала кутийка на рафта с крема сирене с хрян.Ето и този светъл празник ми се усмихна късмета :)
Сварявате яйцата и ги намачквате хубаво с вилица.


След това ,за да не е сух сандвича,смесваме крема сиренето с яйцата.


Взимаме хляб,маха ме му коричките.Хубаво е да е квадратен,аз нямах :( 
Намазвате го със сместа .

Отгоре нарязвате на ситно краставицата и сте готови да посрещате Кралицата на чаено парти :)
                                          BON APPETIT



 
 

Вкуснотийките на В. Template by Ipietoon Cute Blog Design