понеделник, 26 август 2013 г.

Медальони от тиквички

И сега нека да Ви представя първата рецепта.Все пак сме в разгара на лятото и нещо бързо и много вкусно,никога не е излишно ;)
     Тя се казва "Медальони от тиквички".
Тиквичката е много интересен зеленчук и от него стават разнообразни и вкусни ястия,като се почне от предястие,което ще ви представя днес,преминаваме през супи и стигаме до основно ястие.(върти ми се из главата и за десерт,но не съм много сигурна :) )
Доста се отплеснах...да започваме :
                      Необходими са ни за 8 порции,но да не забравяме,че все пак е предястие,стига достатъчно за 5-6 души,които са ни на гости :)
                       4 бр.средно големи тиквички
                      1 връзка магданоз
                      2с.л. майонеза
                     2с.л. горчица (според вашия вкус,аз лично ползвам доста люта)
                     сол и кайенски пипер (внимавайте,защото е много лют,така че аз го замествам с най-обикновен нашенски си червен пипер)
                   100 гр.галета
                   50 гр. настърган кашкавал
                    1ч.л. смес от провансалски подправки (има ги в доста вариации и една от тях е : мащерка,босилек,розмарин,майорана,салвия,риган
                 1 скилидка чесън
                3 супени лъжици зехтин
     Другото което още ви е нужно е или мазнина за тавата за печене или готварска хартия,която лично аз предпочитам,после ако не изцапаме няма нужда да мием ;)
              Такаааааааа 1 Измиваме,изчистваме и нарязваме тиквичките на кръгчета с дебелина около 1 см.
     2 Измиваме и подсушаваме магданоза.Режем на много ситно листата,ако имате кухненски робот върши идеална работа.Смесваме майонезата,горчицата и магданоза и подправяме със солта и пипера.Лично аз ползвам хималайска сол,не е кой знае колко по-скъпа от другата,но е значително по-полезна.
   3 Намазваме тавичката с мазнина или я застиламе с хартията за печене.Нареждаме тиквичките в тавата и със сладкарска четка ги намазваме с майонезената смес.
 4 Смесваме галетата с пригитвоните провансалски подправки и поръсваме отгоре тиквичките.
      ЗАБРАВИХ ДА УТОЧНЯ,ЧЕ ФУРНАТА Е ЗАГРЯТА ПРЕДВАРИТЕЛНО НА 250 ГРАДУСА!!! (все пак ми е първи пост и ми е простено ;) )
 Слагаме вътре тиквичките и печем 5-10 мин. до покафеняване.
    Поднасят се топли,би било хубаво за окраса да сложите малко листенца от магданоз около тях.
   Извинявам се много,че нямам снимки да кача в момента към тази разкошна рецепта  и както казват французите  BON APPETIT
   Надявам се да ви хареса тази рецепта и да ви вдъхновя да си я приготвите . ЦЕЛУВКИ

 

Вкуснотийките на В. Template by Ipietoon Cute Blog Design